اخبار رستلینگ به تاریخ 2 اسفند 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 2 اسفند 1393
نوشته شده در یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 1008
نویسنده : صادق

 

 

برنده قرعه کشی بانک / قرعه کشی نهم

در هشتمین قرعه کشی بانک ، دالف زیگلر برنده شد و یک آیتم بدل فینشر به صورت مجانی دریافت کرد. قرعه کشی نهم بانک در تاریخ 12 اسفند 1393 برگزار خواهد شد. از اعضای VIP دعوت می شود تا هرچه سریع تر در بانک اسم نویسی کنند.

آپدیت وضعیت سی ام پانک

سی ام پانک قهرمان 5 ماهه کمربند Myppv در الیمینیشن چمبر موفق به شکست راک ، اورتون و کین به کمک شیمس شد. در این مسابقه انتظارات بر پیروزی راک و رندی اورتون بود اما این اتفاق نیفتاد و در بدترین شرایط پانک موفق شد در نهایت راک را پین کرده و همچنان از کمربند خود دفاع کند. با اتفاقی که در الیمینیشن چمبر افتاد پانک بیش از حد بین مردم منفور شد و فقط یک چهره فیس می تواند او را متوقف کند. پانک از سد اسطوره های بزرگی مثل استون کلد ، گلدبرگ و آندرتیکر گذشته و چه کسی می تواند بالاتر از این 3 کشتی گیر باشد ؟!

مسابقات احتمالی رسلمنیا

برای رسلمنیا 2 مسابقه بین استون کلد و براک لزنر سر بازگشت سازمان به ثبت رسیده. از دیگر مسابقات احتمالی برای رسلمنیا می توان به مسابقه بد نیوز برت و دالف زیگلر و یا مسابقه بین راب ون دم و بیگ شو مقابل ادج و کریشن اشاره کرد.

جان سینا چه کسی را چلینج خواهد کرد ؟!

جان سینا برنده رویال رامبل 2 در الیمینیشن چمبر موفق به شکست شان مایکل شد و از قهرمانی خود در رویال رامبل دفاع کرد. حال جان سینا هیچ مانعی برای چلینج کردن ندارد و دو فرصت برای قهرمانی دارد. اول چلینج کردن بری وایت...سینا با چلینج کردن بری وایت در سخت ترین شرایط ممکن قرار می گیرد چرا که دنیل براین ، لوک هارپر و اریک روون از حامیان بری وایت هستند و شانس جان سینا برای پیروزی مقابل بری وایت به شدت پایین است. انتخاب دوم جان سینا سی ام پانک هست که باز هم در وضعیت سختی قرار دارد چرا که شیمس از هم تیمی سرسخت پانک است و راک هم بخاطر شیمس در الیمینیشن چمبر شکست خورد. بنابراین سینا نیاز به فکر بیشتری برای چلینج کردن دارد و هردو حریف برای او سخت هستند.

رومن رینز / سث رولینز

رومن رینز یکی از اعضای گروه شیلد ، قبل از رسلمنیا در یکی از شوء های هفتگی با یک ماشین تصادف کرد و فرصت حضور در رسلمنیا را از دست داد. پس از آسیب رینز ، دین امبروز به جای او با سث رولینز تگ تیم شد و آنها مقابل دنیل براین و مارک هنری در رسلمنیا قرار گرفتند که در آن مسابقه شکست خوردند. سال بعد قبل از پی پر ویو الیمینیشن چمبر ، بازهم رومن رینز در پارکینگ تصادف کرد و فرصت مسابقه سر کمربند myppv را از دست داد. همچنین سث رولینز در حالی که قصد ورود به رینگ را داشت با فشفه های ابتدای رینگ آسیب دید و فرصت قهرمانی را از دست داد. آسیب دیدگی سث رولینز زیاد شدید نیست اما رومن رینز تمام بدنش اسیب دیده و احتمالا رسلمنیا 2 را هم از دست می دهد.دین امبروز صحبت هایی در راء این هفته دارد و باید دید چه حرف هایی در رابطه با سث و رومن خواهد زد.

افزایش مصدومیت باتیستا

باتیستا که چند شوء قبل از رویال رامبل توسط براک لزنر در یک مسابقه استیل کیج خونی و مصدوم شد و دیگر در مسابقات حضور پیدا نکرد ، قرار بود بعد از الیمینیشن چمبر به مسابقات بازگردد اما دکتر او اعلام کرده که باتیستا هنوز از ناحیه گردن آسیب دیده و اصلا توانایی مبارزه را ندارد. بنابراین باتیستا رسلمینا امسال را از دست می دهد. این در حالی است که پارسال باتیستا مین اونت رسلمنیا قرار داشت و پیروز شد.

غیبت شان مایکل

شان مایکل نیز در رسلمنیا امسال حضور ندارد و حضور بعدی او برای پی پر ویو اکستریم رولز خواهد بود. کمپانی مسابقه جریکو و شان مایکل را برای اکستریم رولز پیش بینی کرده است.

اهدا کنندگان جوایز اسلمی آواردز

4 کشتی گیری که جوایز اسلمی آواردز را اهدا می کنند راک ، باتیستا ، شان مایکل و کوین نش هستند. بنابراین سه اسطوره ای که در مسابقات رسلمنیا غیبت هستند برای اسلمی آواردز حضور دارند و به طول کلی در رسلمنیا هستند اما مسابقه ای انجام نمی دهند.

رسلمنیا پخش زنده ندارد !

برای رسلمنیا 2 پخش زنده برگزار نخواهد شد. دلیل برگزار نشدن پخش زنده این است که با بازنده شدن بعضی کشتی گیران فیس ممکن است افراد حاضر در مسنجر شوکه و یا کلا خاطره تلخی از پخش زنده داشته باشند. بنابراین پخش زنده روز جمعه 4 هفته آینده برگزار نمی شود اما نتایج درست صبح روز جمعه در وب قرار گرفته می شود.

دنیل براین عضو دائمی وایت فمیلی

چیزی که در الیمینیشن چمبر رخ داد و همه را شوکه کرد باخت براین مقابل بری وایت بود. بری وایت در طول کریرش بالاخره یک قهرمانی کسب کرد و آن هم قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان بود. دنیل براین پس از 4 ماه کمربندش را به بری وایت واگذار کرد. به علاوه با باخت در این مسابقه باید تا ابد عضو وایت فمیلی بماند و هیچ راه خروجی از این گروه ندارد. در این مسابقه در کمال تعجب بری وایت و دنیل برای ریش های یکدیگر را زدند و از این به بعد هردو بدون ریش در مسابقات حاضر خواهند بود.

مرگ کودی رودز و گلداست در رسلمنیا

قرار بود در رسلمنیا کودی رودز به دلیل وراجی و یا ( مغز خوری ) مقابل کشتی گیری کشته شود. اما به خاطر بعضی مسائل گلداست هم به این موضوع اضافه شد و کودی رودز و گلداست هردو در رسلمنیا کشته خواهند شد. دلیل اضافه شدن گلداست این است که کاربر گلداست خبر از بازگشت اورتون در راء قبل از فست لین را داد اما اورتون بازنگشت و مدیریت مجازی به دلیل خبر دروغ حکم مرگ او را صادر کرد

تاریخ تاسیس سرور 3

سرور 3 ، 15 فروردین 1394 ساخته خواهد شد. ثبت نام قبل از تاسیس سرور امکان پذیر نخواهد بود. همچنین کسانی که کشتی گیر درجه 1 در سرور 1 یا 2 دارند امکان انتخاب کشتی گیر در سرور 3 ندارند مگر اینکه اکانت آنها در سرور 1 و 2 حذف شود و علاقه ای به بازی در آن سرور را نداشته باشند. کسانی که کشتی گیر درجه 2 در اختیار دارند می توانند به راحتی در سرور 3 ثبت نام کنند و ترسی از برداشته شدن آن کشتی گیر نداشته باشند.






مطالب مرتبط با این پست
.